Model: RL 50204
Realizacja zamówienia: 2-7 dni
Wysyłka od: 10.00 PLN

Olej przekładniowy RED LINE OIL klasy 70W - 75W - 80W (SAE 5W30 i 10W30 klasa lepkości olejów silnikowych) przeznaczony do skrzyń manualnych oraz mostów.
 

Bezpieczny dla synchronizatorów wykonanych z mosiądzu.

Spełnia wymagania API GL-1, GL-3 i GL-4. W związku z niskim współczynnikiem korozji może być stosowany z powodzeniem w układach wymagających zgodności z GL-1.

Zapewnia doskonałą ochronę, a odpowiednia ilość modyfikatorów utrzymuje wymagany współczynnik tarcia wpływający na łatwiejszą zmianę biegów (szczególnie w niższym zakresie temperatur).
 

Nie jest zalecany do przekładni hipoidalnych.
 

Powszechnie stosowany w samochodach marki BMW (do 1993 roku), Honda, Acura, Mitsubishi (szczególnie sprawdzony w skrzyniach modelu Eclipse GS/GST), Ford Focus, późne modele Mini Cooper, Land Rover/Range Rover LT77S, Dodge i Jeep NV 1500 - 3500 - 5600 i tam gdzie producent zaleca płyny Dexron® lub Mercon® (lub też bardzo zbliżony parametrami olej D4 ATF).

Popularny zamiennik o znacznie lepszych parametrach do GM Synchromesch® (1234349), Auto-Tral II® (12378508) oraz Chrysler spec MS-9224. Idealny do skrzyń DSM, Shepharda lub TRE.
 

Kultowy olej w świecie fanów Mazda Miata (USA) czyli MX-5. 
 

API: GL-4

Klasa lepkości SAE (olej silnikowy): 5W30

Klasa lepkości SAE (olej przekładniowy): 75W80

Lepkość kinematyczna w 100oC: 10.6

Lepkość kinematyczna w 40oC: 56.2

Indeks lepkości: 183

Temperatura krzepnięcia oC: -50

Temperatura zapłonu, VO oC: 232

Lepkość Brookfield, w 40oC (P): 120

Opakowanie: 0,94 l

Polecamy